ביטחון שרשרת האספקה

שרשרת האספקה, אבטחת השרשרת הלוגיסטית - סבל
ביטחון שרשרת האספקה

פגיעה בשרשרת האספקה על ידי גורמים עוינים נחשבת שלא בכדי לאיום אסטרטגי אשר ביכולתו להסב לחברות וארגונים רבים במשק נזק משמעותי.
עצם האפשרות לפגיעה בשרשרת זו במהלך הימצאותה בתוך או מחוץ לכתלי הארגון טומנת בחובה לא מעט סכנות, עליהן נדרש לתת מענה מיטבי תוך היערכות לכל תרחיש אשר עלול לקרות.

יצוין כי אבטחת השרשרת הלוגיסטית הינה תורה בפני עצמה, כשהיא מורכבת למעשה ממגוון של פרמטרים, החל מאבטחה פיזית של מתקני החברה באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים, פעילות מעקב ובקרה שוטפת שנועדה לוודא כי שרשרת האספקה פועלת כסדרה, אבטחת מערכות המידע הקיימות בשטח לצורך מניעת פרצות או אפשרויות כלשהן למתקפת סייבר ועוד שורה של שיטות אבטחה יצירתיות שתפקידן לצמצם כל אפשרות לפגיעה כזו או אחרת בקהל הלקוחות.

יש על מי לסמוך – אביר מודיעין וביטחון

במרוצת השנים פיתחה חברת אביר מודיעין וביטחון אסטרטגיית פעולה ממוקדת שתכליתה מתן פתרונות לכל סוגי הלקוחות במשק, לטובת אבטחת השרשרת הלוגיסטית בצורה מקיפה, וחשוב מכך – הבטחת שקט נפשי לקברניטי החברה כי הסחורה שברשותם תגיע ליעד המבוקש בהצלחה וללא כל פגע.

על השירות המקצועי והמוקפד אמונים צוות המומחים של החברה, אשר באמתחתם ניסיון לא מבוטל בהתמודדות מול שורה של איומים, לרבות מול גורמי פח"ע ופשיעה השואפים לנצל את נקודת התורפה שמקורה בשרשרת אספקה לקויה, על מנת לבצע את זממם כמו שינוע של אמל"ח סמים ובני אדם וגם גניבה של סחורה או מוצרים יקרי ערך.
קראו על – הובלת רהיטים בעידן הדיגיטלי

אביר מודיעין וביטחון מאפשרת לחברות וארגונים מכל הסקטורים במשק להסיר דאגה מליבם, בעזרת שירות ייחודי שהינו בעל ערך מוסף, על אחת כמה וכמה במציאות מאתגרת מבחינה ביטחונית החושפת יותר ויותר לקוחות בפני איומים בלתי פוסקים על עתיד העסק שלהם.

בחירה בשירותי ביטחון שרשרת האספקה של אביר מודיעין וביטחון הינה צעד נבון שעתיד לאפשר לכם לישון בשקט בלילה, תוך ידיעה כי השרשרת הלוגיסטית שברשותכם תזכה להגנה מלאה וללא דופי, תוך עמידה ללא תנאי בתקנים הבינלאומיים המחמירים ביותר.

קראו גם: הובלת חומרי בניין

WhatsApp chat
דילוג לתוכן